Saturday, March 26, 2011

CHECKMATE!!

Cuba anda fikirkan sejenak hakikat ini. Katakan anda tidak suka buat bisnes apalagi kalau ianya networking anda lagi sangat tidak suka, tetapi sedarkah anda setiap bulan, duit yang anda dapat, pasti anda belanjakan untuk 1.Makanan, 2.Pakaian, 3.Handphone, 4.Kediaman, 5.Kenderaan, 6.Ibubapa, 7.Pendidikan Anak-anak – di mana No.1 hingga 6, anda boleh buat budget/ berjimat, kalau anda tidak cukop duit, tetapi Pendidikan anda tidak boleh buat budget. Jadi tidak kiralah samada anda suka dengan Program Score A ini atau tidak, anda tetap nak anak anda Score A, anda tetap keluarkan duit untuk anak anda jadi pandai. Jadi, kalau selama ini Pendidikan merupakan suatu PERBELANJAAN, dengan menyertai Program Score A, anda TUKARKANNYA menjadi suatu PENDAPATAN. Bukankah ini suatu perkara LUARBIASA!

Kalau anda minat buat bisnes pula – item No.1 hingga 3 memerlukan MODAL antara RM30 ribu hingga RM150 ribu, itupun tiada peluang dapat untung RM30 ribu sebulan, item No.4 & 5 memang orang biasa-biasa macam kita tak layak untuk buat; CITARASA item No.1 hingga 5 – Tidak sama; SAINGAN No.1 hingga 5 – Sangat Sengit; UNTUNG No.1 hingga 5 – Biasanya ~30%. Tapi bandingkan dengan Program Score A – MODAL hanya serendah antara 3 angka hingga 4 angka, tapi ada peluang dapat RM30 ribu sebulan dalam masa 3 hingga 6 bulan, dan ada PELUANG jadi JUTAWAN dalam masa 2 tahun; CITARASA – SAMA – semua makbapak nak anak jadi pandai; SAINGAN – Tiada Tandingan – Kita Score A Peneraju Terunggul & Champion dalam e-Learning (ada beribu-ribu testimoni pelajar dapat Score A dan bebelas-belas menteri dah rasmi); dan UNTUNG – Sangat-sangat tinggi, di mana syarikat bayar bonus kepada kita (Distributor) ~70%.
Jadi, samada anda suka ke, tidak suka ke, minat ke, tidak minat ke, ini lah program yang sangat hebat – Program yang TERPAKSA MAHU! Dan Program yang membolehkan anda berpeluang jadi Jutawan. Ayuh, sambutlah peluang yang hebat ini. Ubah kehidupan anda!
Saya jumpa anda di Kelab Jutawan.


IRMI